Opmerkingen, suggesties en klachten over campings
ACSI controleert jaarlijks bijna 10.000 Europese campings. Daarbij staan we altijd voor kwaliteit. Mede hierdoor is ons logo als het ware een keurmerk geworden. Wij horen het dan ook graag als een camping voor je gevoel niet voldoet aan de beschrijving in onze gids. Of als de camping je verwachtingen juist overtreft.
Echter is ACSI op geen enkele manier betrokken bij de invulling van het beleid op de gecontroleerde campings. Onze kracht is juist onze onafhankelijkheid. Campingeigenaren bepalen zelf hoe het er bij hen op de camping aan toegaat. Denk bijvoorbeeld aan zaken als de invulling van de horeca, de kwaliteit van de voorzieningen of wie je buren op de camping zijn. Dit valt buiten de invloed van ACSI.
Heb je suggesties, verbeterpunten of klachten over een camping? Kaart dit dan eerst bij de camping zelf aan. Zij doen er vaak alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Zij verdienen dus ook de kans om de situatie op te lossen. Suggesties of klachten die niet eerst met de camping zijn besproken, kunnen door ons dan ook niet in behandeling worden genomen.
Heb je een klacht over ACSI of over een van de producten of diensten van ACSI? Dan kun je terecht bij onze klantenservice. Zij nemen binnen 14 werkdagen na ontvangst van je klacht contact met je op.